Δημιουργώ ονειρόκοσμους καθώς είμαι απόφοιτη από το πανεπιστήμιο της μαγείας των ονείρων που εδρεύει στις παρυφές του Ολύμπου και στις ράχες των κυμάτων της θάλασσας που δροσίζει τα πόδια του... Μικροί θεοί οι δημιουργοί, μικροί κληρονόμοι και κλαδάκια ενός πελώριου συμπαντικού δέντρου θετικής ενέργειας.

Κυριακή, 26 Ιουνίου 2016

Πέτρα ψαλίδι χαρτί



Βαριέμαι...
Έλα να παίξουμε αγάπη...
Να σ'αγκαλιάσω εγώ κάμπτοντας τη μοιραία σου συστολή,
τον χτύπο της καρδιάς μου να κρεμάσω στολίδι στις στιγμές μας,
να κρύψω τα μπλε όνειρα μου
στης μοίρας τα βαθιά συρτάρια.
Βαριέμαι...
Έλα να παίξουμε έρωτα...
Να σου φιλήσω ζεστά τα δυο σου μάτια ακόμη κι αν τούτο το
φιλί σημαίνει χωρισμό
της λύπη μου τα σκοτάδια να γεμίσω με απόηχους λατρείας
και λόγια από στόμα που φοβόταν να ψελλίσει
γιατί είναι δύσκολο να αγαπάς ένα όνειρο...
Βαριέμαι... έλα να με συναντήσεις
να παίξουμε πέτρα, ψαλίδι , χαρτί.
Όποιος χάνει θα δίνει τα φιλιά.
Στο υπόσχομαι, θα χάνω πάντα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου