Δημιουργώ ονειρόκοσμους καθώς είμαι απόφοιτη από το πανεπιστήμιο της μαγείας των ονείρων που εδρεύει στις παρυφές του Ολύμπου και στις ράχες των κυμάτων της θάλασσας που δροσίζει τα πόδια του... Μικροί θεοί οι δημιουργοί, μικροί κληρονόμοι και κλαδάκια ενός πελώριου συμπαντικού δέντρου θετικής ενέργειας.

Παρασκευή, 20 Φεβρουαρίου 2015

Χίλια μίλια


Χίλια μίλια μακριά η αγάπη μου
σκαλώνει σε άνθη αμυγδαλιάς
ταλαντεύεται κρεμασμένη στη φόδρα  του ανέμου
χοροπηδά ανάλαφρα σε ποταμού κελάρυσμα 
για να σε βρει. 

Χίλια μίλια μακριά η καρδιά μου
στις μαύρες ίριδες της
χρυσάφι από μοναξιά που ανθίζει από λόγια κι 
αγγίγματα λειψά. Γνώση δίχως γνώση η αναζήτηση μας.

Χίλια μίλια μακριά εσύ
με διαπερνούν του ήλιου η αχτίδες
μισή από το άλλο μου μισό και  η ανασεμιά μου,
άλαλο τραγούδι που ψάχνει φτερά για να σε φτάσει.

Χίλια μίλια θέλω ν απλωθώ
να σε αγγίξω
να σε αγκαλιάσω
να σε γευτώ.
Χίλια χρόνια θα το εύχομαι
και χίλιες ζωές θα το προσμένω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου