Δημιουργώ ονειρόκοσμους καθώς είμαι απόφοιτη από το πανεπιστήμιο της μαγείας των ονείρων που εδρεύει στις παρυφές του Ολύμπου και στις ράχες των κυμάτων της θάλασσας που δροσίζει τα πόδια του... Μικροί θεοί οι δημιουργοί, μικροί κληρονόμοι και κλαδάκια ενός πελώριου συμπαντικού δέντρου θετικής ενέργειας.

Πέμπτη, 20 Αυγούστου 2015

Αλυσίδες- Chains



Αλυσοδέθηκα με έρωτα.
Πισθάγκωνα δεμένη, ονειρεύομαι να γευθώ τον ηδονικό πόνο των χειλιών σου καθώς θα απομυζούν την ψυχή μου στο σώμα σου.
Δε θέλω πια να είμαι εγώ.
Μα θέλω να είμαι εσύ. Να χαθώ κι ας χαθώ μέσα σου. Να απελευθερωθώ.
Και μη με ρωτήσεις γιατί.
Τρώει τη σάρκα ο έρωτας, την σκλαβώνει, τη ματώνει, την κατακρεουργεί.
Πονά η ψυχή και ψάχνει την ελευθερία της.
Εσένα.
 Όπου κοιτούν τα όνειρα εκεί κοιτάζουν και τα μάτια.
Δε θέλω πια να είμαι εγώ, μα θέλω να είμαι εσύ, μαζί , οι δυο σε σάρκα και σώμα και ψυχή μια.
Ως πότε θα σε περιμένω;
Με κόβουν και πονώ. Είναι βαριές οι αλυσίδες μου...

Ελευθέρωσε με να γίνουμε ένα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου