Δημιουργώ ονειρόκοσμους καθώς είμαι απόφοιτη από το πανεπιστήμιο της μαγείας των ονείρων που εδρεύει στις παρυφές του Ολύμπου και στις ράχες των κυμάτων της θάλασσας που δροσίζει τα πόδια του... Μικροί θεοί οι δημιουργοί, μικροί κληρονόμοι και κλαδάκια ενός πελώριου συμπαντικού δέντρου θετικής ενέργειας.

Σάββατο, 23 Νοεμβρίου 2013

Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ 'ΘΕΟΙ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΕΣ" ΣΤΟ PUBLIC ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ


Ήταν μια βραδιά γεμάτη από θετική ενέργεια, χαμόγελα και υπέροχους ανθρώπους. Ήταν μια από τις βραδιές που θα μείνουν ώς μια από τις ωραιότερες αναμνήσεις στην ψυχή και το μυαλό μου.
Θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους όσους με τίμησαν με την παρουσία και με την αγάπη τους στην παρουσίαση του βιβλίου μου "Θεοί και Φύλακες" που τελέσθηκε εχθές 22/11 στο χώρο του public στην Κατερίνη.
Ευχαριστώ τις δυο υπέροχες κυρίες Sotiria Pervana και Evi Mixolou που με την προσωπική τους λάμψη και τα όμορφα λόγια τους, στήριξαν εμένα και το βιβλίο μου. Τον ομότεχνο και φίλο Παναγιώτης Τριανταφυλλίδης που διάβασε ένα από τα αγαπημένα μου αποσπάσματα στο βιβλίο.
Θέλω να ευχαριστήσω το ΕΥΓΕΝΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ που αρχικά με φιλοξένησε ζεστά στην εκπομπή του "Eυ ζην" και που το ίδιο βράδυ μου έκανε την μεγάλη τιμή να παραβρίσκεται και στην παρουσίαση μου.
Θέλω να ευχαριστήσω την Dion τηλεόραση και τους ανθρώπους της.
Το ράδιο "Διόνυσος" και προσωπικά την Maria Valsamidou και τον Δημαλής Ιωάννης για τη φιλοξενία τους και για την υπέροχη γνωριμία μαζί τους.
Το ράδιο "Ενημέρωση" και τον κύριο Χρυσικό.
Θέλω να ευχαριστήσω τους συγγραφείς, ποιητές και φίλους που πραγματικά με συγκίνησαν με την παρουσία τους.
Θέλω να ευχαριστήσω και να στείλω δυο ζωηρά φιλιά στην μικρή μου φίλη Katerina Tokat που βρίσκεται στη Γερμανία και που παρόλη την απόσταση που μας χωρίζει , βρήκε τον τρόπο να είναι κοντά μου καθ όλη τη διάρκεια της παρουσίασης και όχι μόνο.
Μόνο θετική ενέργεια και αγάπη κουβαλάω πλέον από αυτή τη συγκέντρωση και ένα μεγάλο "Ευχαριστώ" για ανταπόδοση και αντίτιμο μιας τόσο όμορφης ανταπόκρισης απέναντι στο έργο μου!
Σας ευχαριστώ!
Με την ποιήτρια Γιώτα Τσερτεκίδου
                                
                                                ΑΡΧΙΚΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ "ΔΙΟΝΥΣΟΣ"
"Με την υπέροχη Μαρία Βαλσαμίδου την προηγούμενη της παρουσίασης, φιλοξενούμενη της, στο ράδιο Διόνυσος"






Γιάννης Δημαλής, Μαρία Βαλσαμίδου, Εύη Μιχωλού.



        ΣΤΟ ΡΑΔΙΟ "ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ"
Με Ηλία Χρυσικό και Παναγιώτη Τριανταφυλλίδη

  
  PUBLIC  ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ -ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ TOY "ΘΕΟΙ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΕΣ" 22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 19.00 ΜΜ


ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΣΩΤΗΡΙΑ ΠΕΡΒΑΝΑ ΚΑΙ ΕΥΗ ΜΙΧΩΛΟΥ


































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου